Thursday, December 17, 2009

Back to work

Arini hari ke 3 aku start keje. Pagi2 anto Aiman ke rumah mak tp minggu ni mak teh yang jaga. Pagi ni.. aku susukan Aiman dulu sebelum keluar. Dia dah lelap masa menyusu so aku letak jap dia atas katil. Sekali pas tu dia tersedak n kuar balik susu yang dia minum. Banyak giler! Sampai rambut belakang pun bleh basah macam mandi. Katil tok sah cakap la.. aku rasa, sb dia terlena masa minum sampai dia lupa nak telan susu. Sampai umah mak baru tukar baju lain. Pastu aku nak salin lampin plak.. dia berak skit. Masa tengah salin tu.. dia kencing plak!!! Siap pancut sampai kena seluar aku. Huhuhu... 2 kali Aiman tukar baju pagi ni.. and aku plak balik rumah semula untuk tukar seluar. Semalam pi opis pakai baju yang kena muak Aiman. Sajala tu Aiman nak ibu dia ingat dia selalu kat opis..

Gambar Aiman b4 aku pi opis. Sedih la tu ibu dia nak tinggal dia..

No comments: