Thursday, December 24, 2009

24 Dec 09

Harini, last day keje kat Damansara Office! Banyak nostalgia kat cni nieh. Pagi tadi masa masuk jalan kawasan opis, terdetik dalam hati, ni la last day aku datang opis kat cni. Jiwang pulak. Tapi kat sini memang best, lagi best masa dok umah betul2 kat depan opis. Jalan kaki tak sampai 5 minit dah sampai. Mana taknya, parking keta pun kat opis, balik umah jalan kaki je. Nanti, tempat baru, kat kawasan kilang. Dahla tempat baru, panas, pokok pun takde. Kedai mamak pun jauh! Huhuhu.. kalu skarang, kedai mamak sebelah pintu je ngan bilik staging kitorg. Emm.. dahla citer pasai opis, bosan. Datang keje arini, bukan wat apa2 pun. Sempat wat keje skit, kol 12 server dah shut down. Skarang.. dok melepak je bukak internet sambil tunggu sikit masa lagi aku nak chow. Mujur ada broadband, budak2 yang takde internet access.. menumpang wi-fi kedai mamak sebelah ni je.

Aiman skarang dah sihat sikit. Adala batuk skit n kahak. Kekadang tu tersedak gak n ada bunyi kahak kat tekak dia bila die bernafas. Pagi tadi, aku tertumpahkan susu Aiman yang baru nak masukkan dalam peti sejuk. 6oz = 3x pam.. huhuhu.. sedih je tengok susu bertaburan kat atas lantai. Takpe la, takde rezeki Aiman, nanti kumpul balik.

Mak tok ngan nenek Aiman baru balik jalan2 kat Australia. Sakan shopping, sampai bawak satu beg plastik besar xtra beli kat sana. Ala.. beg kotak yang biasa kalu tengok dalam citer cina, diorg bawak beg tu balik kampung. Belang2.. hihihi.. kat Australia pun ada jual gak beg gitu. Sebenarnya.. aku dah tak tau nak citer apa. Nak wat keje pun dah takde mood. Holiday mood already. Next week aku cuti seminggu.. mak balik kampung so aku dok melepak kat umah jaga Aiman. Rasa mcm nak pi jalan2 shopping.. cari seluar, sandal pun tali dah mcm nak tercabut. Buat member2 yang free.. kontek2 la aku, bleh kuar sesama. Makanya.. aku tak tau nak letak gambar apa, aku letakla gambar mak ngan mak tok jalan2 aritu. Jelessssssss..

No comments: