Friday, April 1, 2011

Tak sabar dah ni..

Aku tak sabar giler nak tunggu balik.. Memang dah takleh wat keje apa dah.. Blog hopping.. then skang dah tak tau nak wat apa.. Sangat mengantuk.. kepala pun dah berat.. Hopefully weekend ni bolehla recover skit.. Even agak busy weekend ni, esok nak ke Taiping ada kenduri kawin.. Balik hari.. tp target nak tido dalam perjalanan ke Taiping tuh.. Hehehe.. ahad nak pi rumah Chura petangnya.. harap2 takde la lambat sangat aku sampai Since my last post, sbnrnya hari2 aku tulis update aku n Aiman.. Tp tak post lagi, kumpul sampaila mission berjaya.. So far dah makin ok, cuma aku je yang makin tak berdaya.. Sebab tiap2 malam berjaga n siap pulak kerja.. Selalu cover balik tido dalam 1/2 jam kat opis tp memang tak cukup.. Cepatla nak balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...

No comments: