Monday, January 31, 2011

Times Square Theme Park

Ari sabtu lepas, tetiba en suami ajak pi Times Square..
Saja nak bawak Aiman jalan2.. memula ingat nak pi Sunway Lagoon tp Aiman plak macam selsema je.. so tukar lokasi ke Theme Park dalam bangunan..
Ni first time aku datang sini, memang jarang pun pi Times Square, n penah datang dulu, stakat tengok dari luar je..
Aku prefer roller coster kat luar berbanding dari dalam bangunan..
Sebab aku akan rasa mcm lebih gayat n macam termampat ke kat dalam..
Tapi this trip, aku tak main pun, temankan Aiman main je
Kat tingkat atas untuk budak2.. tingkat bawah untuk orang besar
Takde la banyak sangat mainan nyer.. n orang pun tak ramai
Kalu aku mcm masa zaman muda2 dulu.. zaman yang 2-3 bulan sekali naik genting main roller coster, mau berpuluh2 kali aku naik setiap game yang ada kat sini
Skarang dah jadi mak orang ni, urat pun dah banyak putus masa bersalin....
So main setakat temankan Aiman je lah..
Aiman cool je, even naik mainan yang tinggi naik pun, dia tak gayat
Pastu sibuk makan biskut..

Tengok apa kat bawah tu??

Penat, rehat jap makan biskut..

Tak nak dok dalam stroller.. nak jalan sendiri.. Pastu berenti tengok kuda2 yang pusing..

Naik Merry Go Round.. risau aku takut Aiman pening tp dia relex je..

Naik keretapi.. syok Aiman especially masuk dalam gua tetiba gelap. Duduk macam orang besar!

Tengah tengok mainan apa ntah yang naik tinggi.. nampak lampu2 yang menarik minat Aiman. Sambil makan ice cream choc mint..

Ni plak Aiman tengah tengok ayah main top gun...


Siannyer anak ibu ni. Ni nak balik dah pun.. aku singgah beli roti jap. Tengok2 dah tertido..

Comeyyyyyy....

No comments: