Thursday, January 27, 2011

Tak terkata..

" why u still didn't get the report?
if u cannot get the report via email, then u should not be here now
u should be flying to factory to get the report!!"

Marah benar bunyinya..
Memang marah pun.. sangat2 la marah..
Tp nak wat camne, saya ni orang picisan je..
So dengar je la orang marah sambil jarakkan sikit gagang tepon tu dari telinga
Saya ni bukan tak suka nak pegi factory
Seronok tau pegi sana.. walaupun perjalanannyer sampai 24 jam dalam kapal terbang
Kalu terpaksa kuarkan duit lebih bawak Aiman Mikhail pun saya sanggup
Sebab bila saya pergi sana, bertimbun2 corelle saya boleh beli
Berhelai2 baju branded untuk Aiman saya nak beli
Masalahnya skarang, kalu saya pergi melangut kat meja orang yang buat report tu pun
Kalu report tu tak siap, saya ada kat sana pun tak siap jugak reportnya
Tak pun, kalu saya kena pegi, nak tunggu approval bagai
Silap2 saya kat airport lagi, tak naik plane lagi..
Sampai dah report melalui email
Kan rugi..... hmmmmm.. jadi... saya memang tak leh nak kata apa..
Saya diam je lah.. kasi can kat awak cakap puas puas ye..
Nanti saya usahakan supaya report tu dapat cepat..

No comments: