Sunday, January 30, 2011

Tgh malam

Xsuka nyer bila dah tengah malam n then rasa lapar giler
Lagi tensen bila Aiman minum susu xmo lepas2
Malam semalam,lebih kurang sejam b4 subuh baru dia lepas
Kalu x,mesti menangis bila aku tarik
Ni pun,skali skala sambil isap Aiman mcm mengamuk nak marah
Aku rasa sb skang susu dah sikit
Plan nak kasi susu xpdt diteruskan sejak 2x Aiman muntah pas minum susu putih
Rasanya esok nak kena beli jenama lain pulak
Aku suka bf Aiman,tp bila pk bab nak bergantung xmo lepas..
Aku akan sentiasa salahkan diri sendiri
Rasanya org lain pun bf jugak, tp xde la jadi mcm ni kot
Mungkin sb aku terlalu nak senang..
Asal Aiman nangis skit je tgh2 malam,sumbat susu
Mungkin patutnya aku biasakan Aiman dengan tepuk2 sampai dia tido balik
Entahla, susah nak cakap..
Kalu aku xde,ngan en suami or orang lain,bolehje dia tido balik hanya dengan tepuk2
Aura aku kat sebelah kuat agaknya sampai dia tau aku ada, kena kasi susu
Xpela, nanti tanya2, servey2 kat orang lain jugak


Sent by Amirah from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

liana said...

biasalah bebudak mira..anak2 aku sampai skang nak aku ada dekat gn derang jer..