Monday, January 10, 2011

se-pen-der

Lunch arini pegi jalan2 OU
Bukan jalan2 pun sebenarnya, sebab pergi ada tujuan
Setel tujuan, tapau lunch kat food court, then balik opis
Tujuan nyer, aku nak cari spender, peah plak nak cari sandal baru
So masuk OU, kitorg berpecah
Aku cari2 spender yang biasa beli tu, tapi takde
Then tanyala sales girl kat situ, kasi description spender yang aku nak
Dia cakap "owh... yang cotton tu eh.. jap ye kak.."
Pas tu kat situ ada jugak sorang makcik ni cari spender..
Masa sales girl lalu kat tepi dia nak pi cari spender yg aku mintak, makcik tu tanya..
'Dik, spender yang macam ni ada tak?'
Mak cik tu selak seluar dia, tunjuk spender dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahahaha... aku dah nak tergelak tapi cover lagi
Sales girl tu tengok then cakap, "jenis yang ni tak jual dah kak"
'La.. ye ke, kalu tau aritu beli banyak2'
Hehehe.. kelakar la makcik. Dahla ada sorang mamat ni tengah tunggu gf dia pilih spender jugak kat tepi tu
Even takde la dekat sangat, tp ntah2 dia dok perati je..
Rupanya spender yang aku nak tu diorg tak kuarkan lagi stoknyer
Ada bawah meja tp dah siap bungkus n tag harga suma
Teringatkan kata2 makcik tu.. terus amik 3 set terus..
Yeah... setahun lagi baru beli pulak........

No comments: