Monday, August 10, 2009

Rasa macam takla besar sangat.. tapi..

Ramai orang tegur yang perut aku ni kecik je.. comey katanya..

Nurse : Alahai.. comelnya perut awak.. kecik je..
Orang HQ : Tengok tu, dah 7 bulan, tp kecil saja.. kalu i, ni sama mcm i masa 3 bulan

Dan lain2 orang.. seronok mendengar komen orang.. aku pun tak kisah perut kecik asalkan baby sihat. Tp.. bila tengok sendiri kat cermin, rasa macam besar jugak.. ada masa2 buat benda2 tertentu, bila rasa tersangkut kat perut.. baru terasa mcm perut tu dah besar. Semalam sempat jugak cakap kat en suami masa masuk keta " camnela orang yang perut dia lagi besar dari saya eh.. mesti penat kan. Saya yang perut besar ni pun... dah mengah. "
Tapi.. cerita yang nak dikongsi ialah pasal last week. Aku gosok gigi, and biasanya kalu gosok gigi, jarang pun tunduk beriya mengadap sink tu. Aku lagi suka tengok muka aku kat cermin depan sink. Abis gosok gigi, baru perasan ada buih2 ubat gigi (yang biasanya kat keliling mulut kita je) kat perut aku! Hahaha.. tak penah pun jatuh sampai kena perut. Biasanya mesti jatuh terus ke sink. Nampak sangat perut aku dah besar ke depan......

4 comments:

ummi mien said...

nak le pic terbaruuuu!

nanin said...

mira, jgn risau. aku mase pregnant 7 bulan masih boleh pakai baju yg aku ade dulu. masuk 8.5 bulan baru tukar baju pregnant betul2. hehehe..

kausar said...

Comel la entri ni.mcm perut kau;) tkcr Mira!

mira edora said...

nanti aku post gambar aku..
tak penah upload lagi gambar aku n perutku..