Monday, August 31, 2009

Baby shopping

Bestnyer cuti 3 hari.. kejap je dah ari isnin and esok kena keje balik. Sempena cuti 3 hari ni, macam2 dalam pikiran nak masak. Since last week lagi dok sembang2 ngan budak opis. Ari sabtu, en suami keluar untuk baiki kereta. Ada problem ngan timing belt. So aku pun kuar jugak tp pi Fabulous Mom butik kat TTDI. Beli few things utk baby n myself. Then ke The Curve. Servey playpen yang ada.. ingat nak ajak en suami tp b4 datang ngan dia, n alang2 aku free, pi jalan sana dulu tgk kedai2 yang ada n barang yang ada (sb plan asalnya nak ajak en suami tgk kat OU). Then memula masuk butik Mothercare. Huhuhu.. memang tak tahan.. kalu la mengenangkan yang aku dah borong banyak baju masa Pureen warehouse aritu, memang aku borang sakan giler kat sini. Takla kata murah, tapi baju dia memang cute2. Banyak jual sepeket, ada 7 helai baju. Then masuk butik 9 month. Sajala nak tengok baju untuk aku buat baju raya tp sayangnya.. harga dia suma lebih seratus. Tak mau la, dah la nak pakai pun lagi beberapa bulan je. Alasan biasa bila nak meninggalkan kedai, nantila, kena tanya pendapat suami dulu.. Hehehehe.. then ke butik Anakku. Kat sini memang banyak jenis playpen utk dipilih. Yela, selama ni dok servey2 kat internet, asyik tengok jenama Bumblebee je. Kebetulan sale sampai hari ahad, so esok datang balikla bersama en suami..
Hari ahad, lepas berbuka, terus ke The Curve untuk beli playpen. Sebab aku dah tengok hari sblmnya, aku biarkan jela en suami memilih yang mana nak. Akhirnya kitorg beli playpen Disney Baby yang rasanya menggabungkan suma ciri2 yang aku cari b4 this. Ada tempat salin baby, kelambu, poket dan features yang paling aku suka ialah playpen ni boleh goyang2. Sangat berpuas hati. Then amik few things barang baby yang masih tak beli. So.. weekend ni berakhir ngan membeli barang2 baby. Barang raya aku? Emm.. tak kot, maybe sehelai lagi seluar jeans sb seluar slack mengandung aku mcm makin mengetat. Tak tau lagi nak beli bila. Tengokla nanti..

1 comment:

Olive Tree said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!