Sunday, November 22, 2009

Pureen Warehouse Sale

Yey.. Pureen Warehouse Sale kembali lagi
Kalu dulu, mana nak tengok sale2 berkenaan baby nieh
Skarang.. sale ni yang paling aku ternanti2 n beriya aku nak pegi
Sale semalam n harini, kebanyakan kawan2 aku yang plan nak pegi, pegi semalam
Aku malas nak pi first day, sebab malas nak berebut2 ngan orang ramai2
Lagipun.. xdela banyak sangat nak beli pun
Barang2 yang dah/nak abis.. ada la dalam 7-8 benda
Tetiba, pagi ni, en suami kena tunggu orang datang pasang heater kat umah pulak
Kebetulan.. mak ayah nak pi IKEA, so aku pun mintak tumpang belikan barang kat Pureen Warehouse
Hahaha.. bukan tumpang pun sebab kena pegi lagi jauh ke area seksyen 14 PJ
Ni la kasih sayang mak ngan ayah..
Huhuhu.. terharu pulak aku rasa
Sanggup meredah orang ramai.. parking jauh2... semata2 tolong belikan barang
Sampai je... ayah terus beratur sambil pegang pampers.. mak plak cari barang2 lain
Kat bahagian baju, orang pun tak ramai.. baju pun dah tak banyak
Tapi mak berjaya dapatkan 3 helai baju lengan pendek yang cantik untuk Aiman
Memang plan nak tambah sb Aiman ada banyak baju lengan panjang
Kekadang kalu Aiman muak banyak.. sampai baju xcukup
Nak plak dalam musim hujan nieh
Masa balik BP aritu pun, sampai xcukupla baju Aiman, terpaksa keringkan depan kipas
So, by the time mak abis ambik suma barang yang nak beli.. tinggal sorangje lagi depan ayah untuk ke kaunter
Takla aku rasa bersalah sgt mak ngan ayah lama2 kat sana bersesak ngan orang
Ayah tanya mak, murah sangat ke barang2 nyer?
Emmm.. entahla, aku nak cakap pun susah
Adala yang murah giler.. eg Nappy Liner kat Giant RM19.90 sekotak, kat sini RM4 je
Breast pump pun... harga market seratus lebih, yang aku beli nieh dapat RM80 je
Tapi lebih mahal dari last time aku datang sebab kalu xsilap, dulu dia jual dalam RM60-70
Masih murah... lagipun bleh beli banyak menda sekali harung
Tak yah nak pi cari kat banyak tempat
Hahaha.. gaya penceritaan memang mcm penyokong setia je..
Bukan penyokong.. cuma pembeli je..
Jadi skarang.. Aiman dah ada stok pampers yang cukup banyak
Dan aku ada breast pump baru, xyah pakai yang aku pinjam ngan Aisyah lagi
Cuma tinggal nak bayar hutang kredit card shopping barang2 tadi je lah................

** tertekan tolla, ada majlis kenduri kawin kat dewan depan ni
wat karaoke yang memang x ok
suara xsedap langsung
masa azan pun nyanyi gak
kenduri biasa sampai kol 5 je.. ni dah kol 5.40
bawak2 la BALIKKKKKKKK....

No comments: