Sunday, November 22, 2009

Not feeling well

Sapa sakit.. Aiman?
Tak la, bukan Aiman yang sakit, aku yang sakit
Memula ada ulser kat dalam mulut, dua tempat plak tu
Satu kat atas blah kanan, satu kat bawah blah kiri
Nak makan pun sakit.. bercakap pun sakit gak
Then start ari jumaat malam, tulang pinggul blah kanan plak sakit
Rasa macam tak terlanggar apa2, tp ada sesetengah masa tu, dok diam pun rasa sakit
Dan kepala mula rasa skit2 sakitnya
Semalam... sakit gigi n sakit kepala!
Sangat sakit plak tu
Sampaikan aku baring atas kusyen, tido bersama2 Aiman yang aku baringkan atas aku
Dari tengahari sampaila ke petang
Sangat menunggu nunggu mak balik dari terengganu yang mana mak sampai malam semalam
Campur pulak rasa seram sejuk macam nak demam
Tido pun berselimut n pakai sweater
Arini... ada lagi sakit gigi n kepala, cuma maybe tak seteruk semalam
Aduhaila.. dah jadi mak budak pun, bleh sakit gigi geraham bongsu nak tumbuh
Aku penah dengar orang cakap.. sakit yang paling sakit adalah sakit gigi
Sebab kalu sakit lain, masih boleh tahan lagi
Tapi kalu sakit gigi, satu badan bleh terasa sakitnya
Cepatla baik.. sekarang ni, nak tunduk angkat Aiman pun terasa makan nak tergolek kuar je otak..

No comments: