Monday, June 8, 2009

Eh.. ada butang rupanya

Perut dah makin besar
Seluar pun dah tak muat
Last week jumpa nurse, kena sound baekkk punya..
Katanya, kalu ibu tak selesa pakai seluar, anak kat dalam pun tak selesa
Aku serba salah menjawab.. eh.. saya dah beli seluar, cuma besar sangat.. longgar..

Hehehe.. memang betul pun. Aku dah penah 2 kali rasanya test nak pakai seluar baru khusus utk ibu mengandung. Tp longgar kat pinggang. Bahagian lain memang masuk elok je. Baru dok siap2 pi keje, dah rasa macam nak terlondeh je seluar. Terus tukar balik pakai seluar biasa. Petang balik dari klinik tu, aku sembang2 ngan Azr.. barula aku tau rupanya ada butang kat seluar tu. Bleh ekjas ikut keselesaan n kebesaran pinggang and perut! Hahaha.. Baru tau.. dan sekarang.. dah selesa dah pakai seluar..

Sengal tolla (kata utk diri sendiri..)

3 comments:

ummi mien said...

wah...congrats mirah! alhamdulillah dah pregnant ek. sampai hati tak bagitau aku.

brape bulan?ko g one utama new wing. ada satu kedai nama dia tak silap aku v maternity. cantek2 baju kat butik tu. nengok baju tu rasa nak preggy semula.hahhaha...poyo je kan.

nanin said...

wah wah wah, mirah! aku pun mcm tak brape ingat lah psl kau mengandung. rase mcm kau dah citer kat email, tp isu itu tak dipopularasikan sangat. anyway, tahniah (sbb mengandung + pakai baju mengandung)

PS: brape bulan dah?

mira edora said...

bila skarang tengok baju2 dah tak muat, rasa mcm gatal je nak beli banyak baju and seluar. tp kena tahan gak sb baju n seluar ni bukan akan pakai sentiasa pun. tp butik yang ko ckp tu mien, pastinya akanku singgah! cari baju raya la nanti.. hehehe..

**sorry mein, aritu dah bagitau kot email geng2 kita,tak perasan ko ada dlm loop ke tak.