Wednesday, June 24, 2009

Baru rabu..

Baru rabu??? Tertekan tol bila bangun pagi nieh. Rasa mcm lambat sangat minggu ni berlalu. Macam dah lama sangat aku abiskan hari2 aku pegi opis, dok wat keje kat opis, rupa2nya.. baru rabu? Dekat 15 minit jugakla aku amik masa atas katil pagi ni utk mendapatkan kekuatan untuk pegi keje.
Seperti biasa, sebelum mandi, aku akan pakai contact lense aku dulu. Tadi bukak bekas lense tu, terus aku basuh. Pastu baru teringat, lense tak pakai lagi!!!! Kenapa dah basuh bekas??? Huhuhu.. aduhla.. memang sangat mamai. Sempat selamatkan sebelah je, lagi sebelah dah selamat masuk dalam lubang sink. Dahla lense aku tinggal lagi sepasang. Kalu beli baru, kena order dulu, 2 minggu baru dapat. So skarang, pakai lense baru, kena jaga betul2 sementara tunggu lense baru sampai.
Hai lah.. ada ada aja kisah aku pagi2 sepanjang minggu nieh. Cepatla weekend!!!

No comments: