Friday, June 5, 2009

Ahh.. nak pengsan

Ahh..nak pengsan dah aku. Delivery of 36" SOF.. it suppose to be delivered on June 09, then delay for 1 month to 22 July 09, then delayed again to 21 August 2009. Suddently, this morning.. we receive an email saying it reschedule again to 7 October 2009!!!!!
Matila..
Abisla..
Yang kena jumpa customer.. aku jugak..
Yang kena update ngan customer.. aku jugak..
Yang kena dengar customer marah.. aku jugak..
Dahla based on customer, platform patut siap by August 09. Kalu barang pun akan deliver October, camne nak siapkan August???? Abisla..
My boss pun dah tak tau nak cakap apa.. Aku sendiri pun dah tak terkata apa..

1 comment:

nanin said...

ohh.. mirah, susah nak gambarkan ape yg kau sdg lalui. tp, i think selagi kau dan boss are in the same page, u're safe. tentunya semua itu adalah cubaan, seperti batu2 kecil yang dilemparkan dari atas bangunan.

peace, no war..!