Sunday, January 4, 2009

Walimatul Urus Amirah-Izwan

Dear Friends,

Walaupun tak ramai pengikut blog nieh, tp nak jemput jugak suma2 yang membaca n kawan2 kepada pembaca blog nieh yang mengenali aku. Majlis akan diadakan seperti di bawah :

Tarikh : 17 Januari 2009
Tempat : No 3, Jalan Nuri 7/16,
Seksyen 7, Kota Damansara.
Masa : 12 - 4 petang

InsyaAllah, majlis nikah akan dibuat pagi 17 Januari 2009 kat surau area umah aku jugak. So friends, jemputla datang yek. Tolong ajakkan skali kawan2 lain yang kenal aku tp aku tak sempat nak ajak or anto kad. Cakap kat diorg.. datangla.. aku jemput suma! Jangan malu2.. hehehehe..


Peta nie nampak je macam serabut, tapi senang je nak datang umah aku. Kalu dari TV3, One Utama, masuk jalan ke IKEA/Tesco then terussssssssssssssss je. Akan jumpa Petronas yang ada A&W (blah kiri), then Segi Kolej (kiri) then Shell, McD, KFC & Pizzi Hut (kanan). Lepas tu jumpa trafik light, terus je. Lepas trafik light, akan jumpa lot kedai blah kiri, pastu Jalan Nuri 7. Kat sini aku dah letak dah sign nama aku. Lepas tu.. ikut sign board, insyaAllah selamat la makan kenduri kat umah aku.. =)

1 comment:

Anonymous said...

huishh... direction yg sgt lengkap meh.. :D

ps: sgt tak sabar nak g kenduri kau!