Thursday, January 1, 2009

Peah's wedding @ Pelangi Damansara

Pe'ah ni budak opis aku. Namanya Nafiza Hapsudi. Aku ada 2 wedding aritu so saja datang awal. Tak sempat pun tengok dia bersanding, tapi sempatla tengok dia make up. Aku sampai je, bukak pintu bilik, Pe'ah pusing tengok aku, tetiba kusi dia patah!! Mak aihh.. sian pengantin. Seb baik aku sempat sambut tp kelakar la.. dia pegang tangan aku, aku pun pegang tangan dia nak elak dia jatuh. Dahla masa tu dia tengah dok seksi sebab pakai korset jek. Then K Milin datang, so kitorg makan sesama. Memula ingat tak nak makan, nak simpan utk ke kenduri lagi satu tapi tak leh tahan... lauk dia memang memanggil2. Tak perasan plak yang si Pe'ah ni jawa (sedangkan bleh je cam dari nama ayah dia..). Ikan bilis halus2 goreng, ayam goreng, udang sambal, su'un masak apa ntah, dalca dll. Memang sedap lah, suma mak sedara dia yang masak. Kalu aku ada banyak masa.. aku mintak tapau dah! Hahahaha.. then otw nak ke keta, bertembung ngan budak2 TW lain yang baru nak datang kenduri.

To Pe'ah, selamat pengantin baru. Semoga berkekalan ke akhir hayat. Mekasih tolong2 aku kasi kontek utk kenduri aku. N nanti bleh la kita kongsi2 pengalaman yek.. ;-)

Inilah gambar lauk kenduri Pe'ah. Ni pinggan nasi k milin nieh.. (peah, adik ko kawin nanti, jemput aku jugak tau. nak makan lagi ah nasi kenduri yang sedap cenggini..)



No comments: