Thursday, January 1, 2009

Nando's @ Sogo

Rentetan dari 'Weekend Yang Panjang..'. Aku, K Milin & Dlah went to Jalan Tar and Sogo utk shopping. Tujuan pegi adalah membeli langsir & kain baju melayu utk kenduri, seluar & baju baru kat Sogo n tudung utk kenduri nanti. Sampai je sana, terus pi sogo, lebih kurang kol 1 petang. Lapar, so we decided to eat at Nando's. Bestnyer rasa, dah lama tak makan Nando's. Asal sebut Nando's je, sure teringat zaman kat UM dulu. Sebab member2 aku kebanyakannya scholar petronas, so diorg suma kaya2. Jadi, rasanya paling kurang pun 2 bulan sekali, sure pi makan kat Nando's. Aku yang hanya scholar JPA ni, tak kaya pun, buat2 kaya la.. hehehe.. makan jugak. (Sebenarnya bukan sebab kaya tak kaya, aku memang suka pun makan nando's. duit bukan penghalang! hahahaha.. ). My favourite flavor ialah Extra Hot. Yum.. yum.. memang sedap n terangkat!

** aku takde dalam gambo sebab dok sibuk makan! (",)
** alamak, silap ah. ni bukan rentetan dari weekend yang panjang. shopping ni dibuat sebelum weekend yang panjang.

No comments: