Saturday, January 10, 2009

Fantastic Four

Hihihi..xcited plak bila di tag oleh Zue. Ala.. preparation kawin tu tak banyak lagi. Memang boleh nak meronggeng pun, apatah lagi nak me'reply' tag dari zue..

4 jobs I have had in my life:

1. Assistance kat nursery. Ni sementara tunggu result SPM. Kejap je, 2 minggu kot. Aku pun dah hampir lupa. Tak sangka aku sabar plak dalam menjaga budak2 nieh.
2. Pembantu kedai buku. Ni pun sementara tunggu result SPM and ada gak masa sem break
3. Trainee kat JKR Electrical Department
4. Pekerja am di company swasta kat Bandar Sri Damansara sampaila skarang. Nape pekerja am? Sebab suma menda aku wat, angkat tepon, anto barang, tukang timbulkan masalah pun aku jugak!

4 movies/tv series I could watch over and over:
1. House
2. Eifell I'm In Love
3. CSI
4. Amazing Race
5. Survivor
** banyak lagi sebenarnya sb aku memang suka tengok tv especially yang kat AXN

4 places I've lived in:
1. Ipoh, Perak
2. Kuala Terengganu
3. Pasir Putih, Kelantan
4. Kepala Batas, Pulau Pinang
5. KL

4 places I've been to:
1. Dublin, Ireland
2. Leeds & London, UK
3. LA & Indiana USA
4. Jakarta & Bandung, Indonesia
5. Manila, Phillipines
6. Singapore
7. Seluruh Malaysia
** hahaha.. aku kalu bab jalan2 memang semestinya banyak tempat dah pegi!

4 main sources of emails:
1. Schoolmates
2. Coursemates
3. Colleagues
4. Customer

4 of my favourite food:
1. Ikan keli bercili
2. Rendang ayam mak masak
3. Beef Prosperity Burger
4. Curly fries

4 places I would rather be right now:
1. Kat umah
2. Tepi pantai
3. Tempat yang sejuk2 sikit (bukan sejuk giler)
4. Anywhere asalkan bukan di office

4 people to tag:
1. Nana
2. Yana
3. Yus
4. Fatin

Kebanyakannya.. bukan 4.. lebih. Maybe aku patut wat fantastic five kot.. hehehehe..

No comments: