Sunday, December 7, 2008

Rina's wedding at Kuantan, 30 Nov 08

Tergamam masa memula tengok Rina kat bilik pengantin. Cantik giler!!! Dahla minah ni memang sedia ada cantik, bila make up yg sangat simple (mungkinla pada mak andam dia tak simple tp rina looks so natural), memang menampakkan lagi Rina yg sangat cantik. Hehehe..
Dari Tapah, balik KL and esoknya ke Kuantan utk attend wedding Rina. Arina yg lebih glemer ngan nama Arina MAB sb dia memang tiap2 tahun sure terlibat ngan MAB masa kat 4th kolej dulu. Memula nak pegi kenduri Rina, memang takde semangat langsung sb suma geng2 tak dapat pegi. Seb baik Suzen ada, dengan aircond keta aku rosak, terpaksa pegi ngan keta Suzen. Plannyer aku, Suzen n Siha je, then masuk plak Hazim, Ayam, Zura and satu keta lagi Liza n the geng. Suma ni junior aku masa kat 4th (kecuali Hazim). Plan pegi kol 9, tunggu kat umah hazim, last2, kol 10 gak gerak masuk karak. Perjalanan ke Kuantan yg ada eksiden la.. jem la.. polis la.. akhirnya sampai jugak. Alhamdulillah.. Sampai je.. tema kenduri kaler ungu. Hehehe.. sama ngan baju yg aku pakai. Terus Rina suruh jadi pengapit terjun. Masa sesi merenjis, ngan aku pun kena renjis jugak bila diorg tahu yg aku tak kawin lagi. Tak pe lah.. amik berkat...
Kitorg suma terpegun tengok kenduri Rina yg sangat simple. Ye la, Rina ni memang perfect orgnya.. sangat teliti. Bak kata Hazim, kalu org yg cerewet, biasanya kenduri dia simple je. Tp kalu org yg simple.. mesti kenduri dia grand punya (mcm cakap kat aku jekk...)

Sebelum balik KL, sempat singgah sembahyang kat umah Pe'jah yg seberang jalan je ngan umah rina. Lama tak jumpa dia, seronok dia dok cerita macam2 pasal anak2 dia yg makin nakal. Tak sempat nak ambil gambo anak dia.

Emm.. berakhirla minggu yg penuh dengan kenduri. To rina, nanti jangan lupa turun bukit masa kenduri aku yek. Semoga berbahagia..

2 comments:

:: !zyan :: said...

erk..kak pe'jah dah de anak2? bape org dah? huhhh...sunguh lost contact la dgn akak sorg tu.

mira edora said...

dah ada 2 anak. kembar! tu yang penat dia nak menjaga anaknya tuh.tak sampai 2 tahun pun lagi anaknya