Sunday, December 7, 2008

Niza & Yanti Wedding @ Tapah 29 Nov 08

Alhamdulillah.. selamat Aniza & Yanti menjadi isteri. Memang 2 pengantin ni galok giler lah. Hihihi.. tak malu2 langsung. Memula plan nak tido kat Tapah, tp keta ada masalah, terpaksa pegi on the wedding day. Sian niza siap dah bayarkan bilik yg di booking utk aku n Chura. Bertolak pagi with Marli & Hafiz ke Tapah.. sampai2, rombongan pengantin pun baru sampai, terus tengok diorg bersanding. Sebab Niza & Jijul ni course mate and jugak member masa kat 4th Kolej kat UM, kenduri kahwin diorg jadi tempat reunion kitorg plak. Jumpa suma member2 yg dah lama tak jumpa sejak grad 3 tahun lepas.










Masa amik gambo.. kecoh giler pengantin! Hahahaha.. sampai Jijul kena tegur la sebab sibut dok mengarah org masuk dlm gambo. Tp kesian kat family dia, terpaksa balik ke Kelantan cepat2 sb rumah diorg dah dimasuki air. Biasala, musim tengkujuh. Silap2.. kenduri belah Jijul nanti buat kat sekolah..
Balik.. sb Hafiz balik ipoh, aku terpaksa la menumpang org. Seb baik lah En Ammar n Rem sungguh baik hati menumpangkan aku ngan keta diorg (oh.. gf baru Ammar pun ada skali). Ada lori terbalik kat tengah jalan.. jadi kitorg amik jalan biasa. Memula memang clear, tp kat rawang, jem giler. Kalu ikut highway lagi cepat. Sampai rumah, hampir maghrib.
So, buat Aniza & Jijul dan Yanti & pasangan (sorry, aku lupa ah nama husband yanti), selamat pengantin baru. Semoga gembira, bahagia dan diberkati dunia dan akhirat. Buat Zue n Chura, sorry sangat2 sb aku nyer plan asyik tukar2 jek.. Huhuhu..

p/s : niza, thanks sb temankan aku sementara tunggu aku balik tuh. dahla aku sorang2 jek pompuan..

No comments: