Wednesday, September 12, 2012

Keluarga Iskandar

Aku suka tengok citer ni. Kisah dia mmg mcm kisah seharian hidup orang yg biasa. Kisah kekeluargaan yg seronoklah pendek kata. Kekadang kalu xsempat nak tengok on time, aku tengok yg ulangan, n skarang dah rakam every episode. Tengok x tengok, belakang citer.

Lunch tadi kitorg pegi tapau kat Nasi Kandar Pelita kat SS15 Subang Jaya nieh. Aku sorang je turun, Ila tunggu keta sebab xde parking. Sambil tunggu mamak ni bungkus, nampak minah mat salleh tapau nasi. Sekali mamak ni cakap melayu ngan dia. Bila dia datang dekat ngan aku nak pilih ayam, baru nampak n rasanya macam Susan Lancester (sorryla kalu salah eja nama ayah dia). Ish... Memang rasa nak tegur sangat2. Dahla xde orang lain pun, aku ngan dia je. Tapi dia pakai spek besar, so aku pun mcm serba salah takut salah orang sebab xnampak muka dia full. Rambut macam dah sama, suara pun sama. Memangla, aku asyik dok pk n pk n pk n pk nak tegur ke x. Aku ni bukan jenis suka tegur artis pun even penahla nampak artis beberapa kali semenjak dok kl ni. Aku selalu rasa mcm kalu aku tegur, nampak mcm aku fanatic sangat minat, xpun buatkan artis tu perasan glemer. Owh... Tp memang akui rasa menyesal xtegur dia. Sebab aku rasa citer keluarga Iskandar tu sangat best, unik.. even mungkin ramai dah pun bgtau dia yg citer tu best, aku pun rasa macam nak jadi antara orang yg bgtau pelakon citer tu yg citer diorg best. Hehehehehe..

Tp nak wat camne, sampai sudah xtegur pun. Tapi dok terbayang + pikir nak tegur ke x punya pasal, aku sampai terlupa nak amik papadom free dan terlebih sebungkus nasi aku order. Dahla sebungkus RM7! Cessss... Ni suma salah keluarga iskandar sampai aku yg rugi.... Seb baik citer best! Ngeeeee...

Sent by Amirah from my BlackBerry® smartphone

No comments: