Friday, May 18, 2012

Kita Hanya Merancang

Setiap minggu mesti ada aktiviti. Minggu2 yang xbalik BP la masa untuk kemas rumah, siapkan stok makanan Amni, etc. Aku menunggu weekend esok ni, nak kemas rumah n bilik bawah. Konon nak buat sabtu lepas, tp aku macam hilang ingatan plak apa aku buat. Ahad pegi zoo. Tetiba, rabu lepas aku stat selsema, dapat mc. Khamis stat batuk plak, pegi keje 3/4 hari, then pegi klinik, dapat mc untuk arini. Pagi tadi, dah stat lelah pulak. Xdaya rasanya, bila batuk xlepas2, rasa nak tercabut dada ni. Serba x kena duduk xselesa, baring x selesa, diri lagi x berdaya. Ni dok rehat kat rumah mak, okla sikit. Kalu dok rumah sendiri, asyik nampak segala keje2 yang nak kena buat je. Aku harap, berehat sampai petang ni akan buat aku bertambah sihat, dah xlelah. Batuk macam dah kurang sikit. Cepatla sihat, barula rasa betapa besarnya nikmat sihat tu. Nak kena kemas rumah, uruskan anak2, esok ada jemputan rumah kawan en suami ngan nak sambut birthday Nuha n Furqan. Itula, aku hanya merancang nak buat macam2, tapi Allah yang menentukan. Moga Allah memberiku kesihatan..

Sent by Amirah from my BlackBerry® smartphone

No comments: