Monday, June 6, 2011

OGA 2011

Macam beriya plak pi OGA tahun ni


TW bukak booth.. and aku tak terlibat langsung dalam jaga menjaga booth ni


Bagus jugak.. sebab aku memang plan nak jalan2 kumpul souvenir


Tahun ni rasanya kutipan paling banyak.. agaknya lagi lama keje, lagi banyak menda kita tau, lagi banyak menda yang kita nak cari n tanya kat orang


So biasala.. bila kita tanya banyak, maka orang akan lebih senang nak kasi souvenir


Dua hari berturut2 aku pegi.. sebab hall besar giler.. banyak giler booth n sampai 2 tingkat exhibition hall dia


Last day tu la yang best, sebab pegi petang sampaila waktu nak tutup dah so banyak booth yang pakat nak habiskan je barang2 diorg



Kalu beg tu.. diorg letak je kat depan, tak pun asal orang lalu, kasi banyak2


Organizer OGA pun tunggu kat luar.. siap tanya lagi.. 'akak nak beg? kitorg nak abiskan ni..'


Aku apa lagi, amik la sb beg OGA ni tak besar sangat, sesuaila nak wat letak telekong je.. tp seganla nak mintak sampai 5 kan..


Dapatla serba sikit kumpul (banyak sebenarnya..) n dapat jugak la bawak balik untuk member2 yang kat opis


Sampaikan banyak sangat beg dah amik.. nak amik lagi pun malu sedangkan orang beriya nak kasi



Siap sementara tunggu Nurul n Hasanah lepas aku sembahyang, berdiri tepi satu booth ni, ada orang tegur.. 'ai.. banyaknyer.. shopping ke?'


Dengan tersipu2 aku cakap.. 'eh takde la, ni tolong pegang untuk orang!'


Hehehe.. cover baekkkk punya.. sedangkan suma tu aku punya


Cuma tak dapat payung.. tak target pun nak dapat tp aku nampak ramai gak orang dapat payung..



And ada gak sikit area yang aku tak sempat nak visit.. dah penat sangat n dah berat sangat dah nak angkat segala beg2 n catalog..


Tu la.. kalu pi shopping pun takkan banyak cenggini.. balik ke parking kat area klcc.. suma orang tengok je dengan muka yang mcm nak tanya aku.. 'kat mana dapat banyak2 ni eh?' ataupun 'kasi sikit boleh?'


1 comment:

Ezriq said...

Salam ..
Nama saya Ezriq Sajad, saya adalah Pengurus Projek bagi pameran OGA. Kami sekarang nak bangunkan fb page kami dan saya tertarik atas personal experiences orang yang datang ke pameran kita. Boleh tak saya link story you di fb page kita? if not, could you just LIKE us on fb? search for oil and gas asia. email me if you need more information ezriq@mesallworld.com