Friday, May 13, 2011

It's the day!!

Nape ntah tak leh nak log in to blogspot. So anto jela post thru email.
Sangat exited sebab harini balik!!!!!!!!
Training abis semalam, then tumpang bas peserta lain ke hotel diorg yang memang kat Orchard Road.
Abiskan mencari barang2 yang orang pesan.. then balik semula kat hotel with Michael
Kitorg pegi makan durian.. aku memang dah janji since last trip Michael ke Malaysia aritu lagi
Tapi masa tu bukan musim durian.. so aku belanja donut durian jek
This time.. aku nak belanja.. tp last2 Michael yang bayar..

Balik hotel.. still lagi sakit perut cherry berry..
Seb baikla sakitnya bila kat hotel je.. mau 3x jugakla berkampung aku dalam toilet tu
Sempat gak skype ngan Aiman kejap..
He seems very happy and don't really bother about me too!!
Cess.. seronok sangat la tu ayah dia bawak jalan2 merata2..
Last2 tu baru kasi flying kiss tak berenti..
Agaknya dia mcm blur napela ibu dia asyik ada dalam laptop je
Pastu pegang bola, bila aku mintak.. hehehe.. dia pun kasi bola kat screen tu..
Takde apa2 for Aiman in this trip, tp train yang aku redeem point HSBC dah sampai semalam
Even tak pandai lagi nak main.. itu kira hadiah la..

Jap lagi naik atas kemas barang.. then pegi opis balik sekejap amik CD
Semalam tak sempat nak jumpa orang yang berkenaan
Then singgah hotel amik beg.. terus ke Mustafa Center
Nak beli apa kat sana eh? Saja jalan2 cuci mata & buang masa..
Maybe beli coklat la kot for my family.. penat lelah diorg menjaga Aiman seminggu nieh
Dari Mustafa terus la ke airport.. saja pilih Mustafa sblm ke airport sb dia ada tempat simpan barang
Bolehla letak beg kat situ..
Just hoping that i will not have any more trouble either with things... or with people especially custom @ airport..
Dahla aku bawak balik banyak giler perfume orang pesan nieh.. seriusly.. memang banyak giler..
Aku rasa negro jual barang yang selalu promote kat kedai2 makan tu pun tak bawak sebanyak aku
Hehehe.. insyaAllah.. moga selamat sumanya..

No comments: