Sunday, February 27, 2011

What I see I follow..

Anak kecik aku nama Aiman Mikhail ni.. memang pandai dah tiru orang wat apa. Dia tengok je apa yang kita biasa buat, n dalam diam2 dia ikut.

Stat smlm aku perasan Aiman suka sangat main ngan losyen. Bila lepas mandi ke, tukar pampers ke, mesti nak sikit amik losyen kat jari, pasti sapu atas hidung. Pastu amik lagi losyen sikit, sapu lagi.

Pagi ni,lepas mandi, dia amik lagi losyen letak kat hidung. Bila aku amik botol losyen, dia amik plak krim rashes punggung dia, nak korek skit letak kat jari. Then baru aku teringat, rupanya Aiman ikut aku pakai krim kat hidung!! Kan aku ada rashes kat hidung, so memang aku akan kerap sapu krim kat hidung. Hehehe.. Memang Aiman selalu tengok pun n xsangka plak dia tiru.

Itula budak2 stage umur skarang, kita yang kena hati2 dengan suma perbuatan kita. Suka sangat meniru, so kita sbg parents.. Buat and cakap menda baik2, barula diorg pun akan ikut menda yang baik je. =)
Sent by Amirah from my BlackBerry® smartphone

No comments: