Monday, February 28, 2011

Penantian satu penyiksaan

Sedang menunggu untuk check up kali ke 2 kat Pusrawi.
Xwat lagi kad merah kat kk, plannyer lambat2 skit, masa pi check Aiman tengah bulan 3 baru wat appointment.
Aku menunggu nie.. Dah dekat sejam lebih gak, memang ramai orang pun..
Hmmm.. Sapa kata kalu pi klinik swasta tu lagi cepat
Ikut nasibla jugak kan, n kalu kk.. Hehehe.. Itu mmg super duper lama
Seb baikla ada surat khabar kat depan ni, tp 3 jenis yang ada, suma aku dah abis baca
Tetiba doktor kuar dari bilik, bawak beg
Katanya nak pegi solat asar jap
Nampaknya terpaksala aku tunggu lagi setengah jam
Dahla ada banyak giler budak2 yang umur 3 tahun ke atas yang dok wat bising dalam ni
Kalu setakat bising cakap2, tahan lagi
Ni berlari, siap bleh berlumba lagi
Panjat2 kusyen dengan selipar plak tu
Geram tengok diorg, aku sound ckp jangan naik kusi pakai kasut, orang nak duduk, kotor
Seb baik budak tu dengar kata tp skang, dia masih lari2 panjat kusyen, tanpa pakai kasut pulak!
Mak dia wat bodo je, xkan aku plak yang lebih2 nak marah kan
Bila pk2 balik, nak cakap lebih2 pun susah sebab nanti aku pun xtau Aiman punya tahap aktif dia canme
Mungkin nanti dia pun menjerit2 lari bermain2 kat klinik
And maybe masa tu aku pun dah penat sangat n biar je
Huhuhu.. Hopefully Aiman jadi anak yang dengar cakap, behave depan orang
Biarla jadi pemalupun xpe dari terlebih xtahu malu..

No comments: