Monday, February 14, 2011

Ke Kota Singa

Aku ada meeting d S'pore arini. Flight kol 8.50 pagi tapi kena kuar awal sebab ada hal lain nak setelkan. Jam dah bunyi 10 min lalu tapi aku stuck atas katil sb Aiman terjaga jugak. Ni dalam process kasi susu but hopefully it won't take long. Kol 7 dah nak kena gerak ni. Senang kalu Aiman tido supaya aku boleh siap2 dengan cepat dan kalu dia jaga with bad mood, silap2 berdukung je dia.

Aku balik esok tengahari. Kalu ikutkan, bolehje nak amik tiket balik malam ni jugak. Tapi aku kan dalam proses nak stop bf. Huhuhu.. Dalam proses yang aku sendiri pun xpasti amik masa berapa lama. So ni peluang baik untuk tengok camne Aiman survive malam2 without bf. Hopefully ok la suma, kalu xsian kat mak malam ni nak jaga Aiman.

Selain meeting dengan customer yg super duper cerewet witout my boos (again..), misi aku nak cari seluar untuk Aiman dari Cotton-On ngan nak beli perfume. Harga yang sangat murah compares to M'sia. Kalu cotton-on tu, beli kayt butik cotton-on baby je n perfume, maybe pegi cari kat Lucky Plaza. Ada masa, pi ronda ngan wani kat area depan Universal Studio. Ini plan tambahan kalu ada masa la sebab hotel kitorg mmg dekat. Hotel yg dok masa datang ngan my family ke Universal Studio dulu.

Chow.. Doakan my safe journey. Aiman.. udah.. Jangan lebih2... Susu dah abis ni..
Sent by Amirah from my BlackBerry® smartphone

No comments: