Sunday, June 27, 2010

Durian buffet @ SS2 Pj

Lepas keje.. pakat ngan budak2 opis.. Wani, Nurul, Anan, Bob n Apis pi makan durian buffet kat SS2, PJ. Amik Aiman dulu... bersedia untuk makan durian ya Aiman... kita pakai tali pinggang keledar...

Banyak kedai buffet durian kat sini. Harga RM 9, RM 10.. kalu nak makan durian isi kuning tu.. D24, bayar RM15. Makanla banyak mana pun.. kalu tak suka.. boleh tukar.. dia akan bukak sebanyak2 durian depan kita..

Sebab aku n en suami pegi amik Aiman dulu, yang lain dah sampai awal. Kitorg sampai.. dah separuh bakul diorg makan.. Serbuuuuu...
Haaa.. ni suma durian yang kitorg balun. Actually ada lagi satu bakul.. tp tu bakul kongsi ngan meja orang belakang.. orang belakang punya syok makan tak ingat.. buang biji dalam bakul.. melantun kena Nurul..
Sedap.. siap aku specific kan lagi jenis durian yang aku nak.. isi tak mau tebal.. nak manis.. isi kaler putih.. tak mo pahit... bro tu ckp.. ok ok.. dia carikan ikut spec yang aku mintak.. yum..yum.. pastu kalu tak suka.. dia tukar durian lain pulak.. Turn aku makan.. budak2 ni dah abis makan. Melayan Aiman yang kekenyangan makan durian + betik. Durian sikit je.. dia isap2 je.. pastu marah sb orang tak mo kasi dia makan dah. Seb baik aku belikan betik lunch aritu untuk Aiman.. so orang lain makan durian.. Aiman makan betik..

Yeah.. lap tangan kat tudung Aunty Wani..

Arghhh.. suma orang dah tak larat nak makan.. ni tinggal je. nanti dia letak kat meja orang lain.. sedap.. puas makan.. tp still tak cukup.. nak pegi lagi.. next time.. suruh mak amik Aiman.. kitorg direct pi dari opis......
** kalu nak tengok video Aiman makan durian... bleh bukak facebook aku....

2 comments:

sayahappyslalu said...

saya pun nak ajar Haikal makan durian.. hehe..

best tu, buffet durian, tak pernah try lagi camni.. Hantu durian macam saya, tentu rugi tokey kedai tu.. haha..

mira edora said...

Akak rasa mmg suma hantu durian serbu cni.ada sorang mamat cina, relex je pakai baju kemeja keje, makan durian sorg2.makan mengadap durian, xtgk kiri kanan! Pegila sana try!