Monday, October 26, 2009

Kain lampin jadi selimut

Aiman skarang dah tak dibedung
Sempat seminggu je bedung dia
Then pi klinik untuk check kuning, nurse cakap tak yahla bedung sb skarang panas
So aku pun tak bedung dah la
N aiman sudah pastinya sangat suka sb dia bebas bergerak
Bila tido tu, mcm2 la gaya tangan n kaki dia
Semalam.. baru discover sesuatu yang baru
Sebab Aiman kecik, kebanyakan seluar yang ada sangat panjang n kena lipat
Seluar pendek plak, ada dlm 3 helai je
So kekadang tu aku tak pakaikan seluar pun, tp tutup ngan kain lampin kat kaki dia
Semalam, bila dia tido.. selepas satu ketika, dia akan bunyi EK.. EK.. beberapa kali.. pastu diam
Bila aku tengok, rupanya masa dia bunyi tu, dia akan tolak kain yang tutup kaki dia tu sampai bawah!
Bila aku letak balik kain kat kaki dia.. tak lama pas tu dia akan bunyi n tendang balik kain tu
Ada sekali, aku test letak kain tu n selit kat bawah tilam, sampai dia tak leh tolak la
Takde EK..EK.. dah, terus menjerit nangis! Hahaha.. bila aku alih kain tu, terus diam n sambung tido..
Hai la anak ibu yang sorang ni..
Geram je aku rasa nak bedungkan dia balik
Sure meraung punya!

** skarang Aiman ada lagi kuning skit2.. jemur dia pagi2 je lah. Hopefully cepat la baik..

No comments: