Saturday, January 4, 2014

The Inheritors episode 18

Ini adalah post luar biasa n agak over dari aku... last skali layan citer korea adalah ms final year kat um.. tengok ramai2.. kat bilik n kekadang kena berebut datang awal sbb ada geng lain yg nak tgk citer lain..

Start tersangkut citer ni bila tertengok episod 2.. sil yang perkenalkan.. terus mcm menarik and follow sampaila skang. Seronok sebab heroin dia adalah budak yg berlakon dalam Autumn In My Heart.. dah besar dah skarang.. maknanya zaman akau layan korea dah bertahun tahun tahun yang lalu.. of coz la pelakon lelalki yang kacak.. sedikit berlagak.. and yang paling penting.. xpenah putus asa untuk memperjuangkan cinta and keinginan dia and of coz la sentiasa caring and romantik pada heroin tu bersama sedikit ego..

Kim Tan yang sentiasa Ikut belakang.. I likee..


Epusod 18 yang sangat seronok.. paling seronok pada aku setakat ni sebab 3/4 dari cerita aku sedih n menangis.. dahla nanvis part Kim Tan and Young Do je.. hahaha.. bila part Eun Sang tu sedih jugak.. tp xde la sampai leleh2 air mata mcm nangis utk pelakon lelaki.. giler over.. tp aku rasa diorg sangat menjiwai kot.. sampai aku terkesan. Selalu pelakon lelaki xpandai sangat buat aku nangis.. tp yg ni mmg best tol..

Eun Sang is coming back for good!! Yeyyy.. 

Lagi 1/4 cerita adalah bermula kepada happy2 yang akan lead to happy end for the remaining last 2 episodes. Hati berbunga2 gembira menonton.. tgk diorg bahagia.. owh.. sebenarnya tak aci jugak.. sbb aku dah xsabar ngan citer ni.. gi baca review stat episod 16 sampai 20.. hahahahahaha.. sebab tu mcm hati sangat berbunga2 sebab tengok diorg bahagia.. and aku tahu episod yg tinggal.. halangan besar dlm citer ni dapat diatasi.. yeyyyy.. so sangat fanatik.. maka siap amik gambo dr tv.. sebagai kenang2an.. kita abadikan di dalam blog... pasni nak tgk city hunter la plak.. nampak ya aku dah terjatuh hati ngan hero dia.. nama xpasti.. hahahaha..

Ready untuk birthday party.. tp bersambung next week plak.. 

No comments: