Wednesday, February 15, 2012

Kebab Jalan TAR

Arini aku kuar collect tender kat Wisma Campbell, betul2 kat Jln TAR. Sebab aku sampai dah kol 12 dan lunch time dia pun kol 12, so aku ronda2 dulu. Teringat zaman kat UM dulu, selalu datang Jalan TAR hari keje, xsesak tp suka jugak pi pasar malam Jln TAR hari sabtu. Sebelum2 ni kalu datang, pi makan nasi padang depan SOGO tapi kali ni aku cari kebab pulak. Memang terbaik, biar beratur panjang pun. Tapaukan skali utk budak opis ramai2. Xde shopping pun, beli brooch kecil yg paling murah.. Masuk sogo kejap, ada sale tapi xbeli pun untuk diri sendiri. Beli spek hitam untuk Aimana je. Suka sangat berebut nak pakai spek en suami.
Bila dah siap beli suma, opis customer pun dah bukak, pegi amik tender ngan plastik2 shopping! Yang paling xtahan, kuat giler bau kebab! Dahla lama pulak receptionist amik masa nak cari CD tender tu. Aku buat muka bodo je la bila orang lalu lalang + sorokkan plastik kat belakang. Sebab jarang dpt pegi n beli kebab, aku tapau 2 untuk diri sendiri. 1 dah selamat dalam perut.. lagi satu nanti tea time plak. Burrpppppp... sedappppp..

No comments: