Monday, February 27, 2012

6 months little princess!!

Hello..

I'm 6 months today!!

But my ibu so lazzy to make bubur nasi for me..

So i'll just drink my ibu's milk..

Maybe tomorrow.. or maybe next week..

Owh.. i know.. i'll start my solid food after my mak lang send me some food that she already grind..

Mak lang pandai masak... (ayat bodek untuk mak lang selalu masakkan untuk Amni)

Sekarang saya suka pusing dan pusing dan pusing..

Sampaila saya tersekat kat celah kerusi la.. tepi tilam la.. peti ais la.. dinding la..

Saya juga dah agak mengada sekarang.. kalu ibu tengok main2 ngan saya, pastu tinggalkan saya.. saya akan menangis suruh ibu angkat..

Tapi bila ibu buat bodoh lama2.. saya pun berenti la nangis dan main sorang2 balik..

Saya suka sembang ngan abang Aiman, tp abang Aiman selalu jugak tarik rambut saya..

Agaknya sebab dia jeles rambut saya panjang..

Menjelang umur saya 6 bulan.. ibu sangat gembira dengan kadar pembesaran saya..

Berat sedang2 sahaja.. tidak terlalu berat lalu bolehla ibu dukung saya sebelah.. dukung abang Aiman sebelah.. kuatkan ibu saya? Hehe..

Jumpa lagi bulan depan bersama gambar terbaru saya..


~ Amni Malaikha ~

27 February 2012

No comments: