Friday, November 4, 2011

Aiman's 2nd Birtday Cake



Berapa banyak kali nak makan kek birthday daaaaa..


Ala2 cover tahun lepas punya birthday sebab tahun lepas masa birthday Aiman, Aiman warded..


Meh kita sesama tengok gambo2 menarik Aiman & kek-keknya..






Kek cawan je on his birthday.. Sebab dah janji masa anto kat rumah pengasuh paginyer tu nak belikan kek. Tapi 3 kedai kek yang aku pegi, suma mcm tak menarik keknya.. Last2 beli kek cawan je. Tu pun Aiman makan krim atas kek.. kek tak sedap.. keras..







Ni sambutan birthday separa besar2an.. disambut oleh adik beradik n pakcik makcik sepupu sebelah aku. Aku belikan kek Angry Bird. Memang nampak real, bukak kotak je, terus Aiman cam dan sebut "Angry Bird!". Pastu terus excited nak calit tangan kat aising.. tp mulut sibuk cakap 'tajam.. tajam..'. Suma sibuk amik gambo kek ngan dia.. dia sibuk jilat aising bahagian belakang kepala.






Sampai botak kepala Angry Birds Aiman makan bulunyer..







Sambutan birthday besar2an.. sekalikan ngan aqiqah Amni kat Batu Pahat weekend lepas. Ala2 sambutan dari sedara sebelah ayah Aiman la pulak. Kek besar giler disponsor oleh nenek Aiman. Ni pun sama, sibuk tangan jilat aising. Pastu bila aku nak potong, marah giler tak kasi potong.. sampaikan ayah terpaksa bawak Aiman jalan2 kejap masa aku nak potong kek. Kesian tengok budak2 lain dah tunggu tepi meja nak makan kek. Tu aising bunga kaler pink tu.. habis suma Aiman makan..




Alhamdulillah.. Aiman membesar dengan sihat. Be a good boy ya Aiman..

No comments: