Friday, October 7, 2011

Tak suka tapi tengok jugak..

Ala.. citer Tahajjud Cinta.. sejak aku menjadi surirumah sementara ni, tiap2 minggu tengok citer ni. Sebelum ni tak penah tengok langsung pun. Sebab aku rasa macam tak best je. Sekarang pun.. memang menyampah tengok Eman Manan bawak watak Ustaz Sauki. Mempergunakan ayat2 quran untuk kepentingan sendiri..

Sebelum ni selain menyampah tengok ustaz ni, menyampah jugak tengok orang2 lain yang konon kena patuh giler kat ustaz ni.. pastu macam sumai[ orang sangat lemah.. tak mampu nak melawan..

Tapi episod 1-2 minggu kebelakangan ni macam menarik. Aku menunggu citer ni setiap minggu. Sebabnya.. ada si Suraya ni. Even dia memang pengacau or boleh kata budak jahat la jugak.. tp aku suka sebab dia je yang berani ngan ustaz ni. Aku macam menyokong plak dia ajak ustaz ni buat jahat.. or segala godaan n pujuk rayu dia kat ustaz. Hik.. hik.. hik.. sebab, dengan cara ni jugakla dapat membuka pekung di dada ustaz.

Satu2nya sebab yang buatkan aku masih menonton citer ni ialah keinginan yang sangat tinggi nak tengok apa kesudahan yang jadi kat ustaz ni.. ngan orang2 yang taksub sangat kat dia..

Aku dengar, tak lama dah nak abis citer ni. Harap2 sempatla abis sebelum aku tamat tempoh jadi surirumah.... hehehe...

1 comment:

ummi mien said...

aku pon follow gak cite nih. dan aku pon mengharapkan sama cam ko.hihii..