Saturday, October 15, 2011

Mencair

Terkejut bilan turun bawah tadi dengar bunyi freezer yg sangat kuat. Bunyi kelentang kelentung.. Bila bukak.. suma mencair!!! FREEZERku ROSAK!!!!!!!

Aku xkisah ayam2 utk lauk next week
Aku xkisah daging2 yang baru beli semalam
Aku xkisah makanan2 segera sebagai breakfastku next week
Tapi yang aku kisah stok2 susu Amni suma dah mencair
Kecewa and luluh rasa hati
Stok yang aku kumpul sepanjang minggu ni
Seb baikla ada jugak sikit kat rumah mak
Entahla, samada freezer mmg rosak or byk sgt barang aku simpan
Tp memang pintu freezer tertutup rapat
Nila satu menda yg aku takutkan bila wat stok susu
Freezer rosak, blackout yg lama ataupun main suis trip ms balik kampung
Suma yg xleh jangka
Aku berdoa mintak jauhla dari suma ni
Semoga segala usaha utk exclusive bf Amni dipermudahkan Allah
Next week kena rajin2 pam utk tambah stok
Nampaknya harini Amni kena minum susu guna botolla
Masih ada 1 hari utk habiskan, tp rasanya xhabis kot sb ada dlm 40oz la jugak
Nisah.. nak kasi Nuha, Amni, Furqan n Aiman adik beradik sesusu x? Mehla tlg abiskan susu ni..
Sent by Amirah from my BlackBerry® smartphone

No comments: