Monday, May 17, 2010

Waaaa...

Weekend yang best..
Sepenuh masa ngan Aiman
Mak ngah Aiman datang lunch ari sabtu
Then kitorg kuar pi kenduri Aqiqah member en suami kat rawang
Ahad plak.. dok umah je, petang pi jalan2 umah mak
And pagi ni.. seperti biasa anto Aiman kat umah tok wan
Biasanya dia tengok je.. tak cakap apa2
Tapi harini bila aku tinggal dia, aku jalan ke pagar..
Dia NANGIS!!
Huhuhu.. aku pun patah balik cium dia sekali lagi..
Masa aku patah balik, dia diam tp bila aku pi arah keta balik..
Aiman nangis lagi!!
Dia dah pandai..
Tak mau kena tinggal..
Nak plak 2 hari bermain2 ngan ibu n ayah dia kat umah
Alih2 arini kena tinggal pulak..
Aku pun sedih jugak
B4 this sedih masa mula2 tinggal Aiman
Tp b4 this, Aiman relex je..
Waaa.. nak balik cepat.....

1 comment:

sayahappyslalu said...

ala, kesiannya aiman.. mama dia jangan menangis selok pulok.. hihi..