Sunday, July 14, 2013

Gigit kuku n dekat tv..



Penyakit baru aiman... makin serius aku rasa.. dia suka sangat gigit kuku.. penat halang.. penat tegur.. biasa tegur dia stop.. xsampai beberapa saat lepas tu.. laju je tangan tu sampai kat mulut balik. Aku kekadang tu geram sangat.... sebab banyak kali tegur.. sentiasa jadi balik. Jangan stakat kuku.. jari.. barang2 biasa pun. Macam suka sangat nak gigit menda. Ada time tu.. kolar baju. Ya Allah... sampai basah kawasan kolar depan. Besar plak tu area dia. Sehari sekali mesti buat. Ni memang masalah besar n aku sangat2 la tertekan melihat nya.. cemana eh? Aku penah dah bubuh minyak cap kapak.. tapi of coz la kuat baunya..meraung2 aiman suruh cuci. Time tu aku letak kat baju.. dah sibuk2 nak bukak baju.. kena pulak mata dia. Lagi kuat meraung.. dah xjadi plan letak minyak cap kapak. Bila aku letak dettol hand cleanser..cm xde efek pun. Relek jugak dia gigit kuku. Huhuhu.. xsempat google lagi.. kot2 ada petua. Tp.. aku sgt stress n mmg rasa nak marah je kat aiman bila asyik tegur n dia pun asyik buat lagi...

Amni pulak... suka sangat duduk depan tv. Suka sangat tengok tv depan2.. dulu time aiman kecik2.. pun camni jugak. Aiman dah pandai.. so paham bila suruh duduk belakang. Tapi amni ni.. boleh relex je depan tv macam xdengar pun kita tegur. Skang ni.. dalam proses train sapa duduk depan tv.. aku akan tutup tv... tp mcm xset lagi dalam mind dia pasal ni. Masih suka sgt tengok tv depan2.. huhuhu...


Sent from Samsung Mobile

No comments: