Tuesday, December 25, 2012

Durian buffet SS2

Lamanyer tunggu untuk pegi makan durian buffet ni.. 
Ingatkan xmo pegi dah so aku pun beli je la durian kampung yanh jual depan rumah mak ni..
2x beli.. hanya sebiji je dapat durian sedap yg manis mcm yang aku suka..
Yang lain tu sumanya ada rasa pahit...
En suami busy ngan keta lately... xdapat nak bawak pi makan durian..
So kebetulan Niza pun memang nak makan durian... 
Sabtu lepas kitorg pi bawak Aiman n Amni..
Memula tu hujan.. tapi sangat nak pegi jugak..
Otw pegi Amni dah tido... Aiman mcm ngantuk tp bertahan untuk makan durian..
Sampai sana.. dapat parking depan kedai plak tu..
Amni tido sepanjang kitorg melantak... ok gak. 
Aku sebenarnya xkisah Amni makan durian tp risau gak kang dia panas...
Jadi memang bagusla Amni tido time tu...
Kitorg amik yg rm9 je... durian kampung..
Kalu rm15... boleh dpt sama durian2 yg mahal skit eg. D24, kunyit n beberapa jenis durian yg jenis isi banyak...
Aku memang mencari durian manis yg isi nipis tu...
Yang best bila makan durian bufet ni... bila xsuka durian yg dia hidang... kita boleh mintak durian lain..
Aku letak kat meja sebelah tp staff dia kata buang je sebab memang diorg akan buang pun..
Serba salah nak buang tp aku mmg xsuka makan durian yg pahit..
Aiman pun makan byk giler... adala dalam 10 ulas la jugak..
Yang pahit pun relex je Aiman makan..
Aku pun makan banyak.. niza makan sampai pink muka dia..
Xsangka aku makan durian banyak pun bleh mabuk... hihihi... tapi xde la sampai pening..
Puasla makan durian.. sampai rasa nak termuntah..puas hati...

Orang xramai... datang around kol 3. Durian pun fresh baru sampai. Kalu datang awal lagi.. makan durian semalam la gayanya..

Nyenyak betul Amni tido... Seb baik jugak cuaca mendung...

Siap makan... minum air dalam Kulit durian.. Alhamdulillah Aiman xpanas malam tu..

Suka betul Aiman makan durian.. agaknya sbb masa aku mengandungkan Aiman... aku rajin pegi makan durian. Siap time lunch kat opis pegi makan durian tepi jalan ngan k milin. Mengidam punya pasal.
S

No comments: