Sunday, January 15, 2012

Janganla tiru yg nie.. Huhu..

Sapa boleh teka apa yg Aiman buat dalam gambar nie?
Semalam masa aku tengah tgk tv n Aiman plak dok main + punggah semua mainan dia, tetiba dia datang kat aku, duduk depan aku, pastu selak baju. Then cakap 'Aiman nak pam..'. Pastu Aiman amik 2 building block dia letak kat dada then buat bunyi PHUTTT.. PHUTTT..

Waaaaaaa Aiman.. Kot ye pun awak suka tengok n tiru macam2 benda yg org lain buat, perlu ke tiru ibu pam susu? Huhuhu.. Pastu sibuk kasi block tu kat aku nak soh aku pam pulak. Nak gelak pon ada tapi lebih kepada terkejut la. Then aku explain kata pam susu utk org pompuan je, laki xpayah. Malu... Pastu dia xmain dah, tp xtaula lepas ni buat lg ke x. Hoefully xde dah la. Janganla kot nanti depan2 org dok buat demo cenggini... Hu hu hu..

No comments: