Sunday, December 4, 2011

Hmmmm

Ni la keadaan rumah aku menjelang jam 9 malam..
Makin lama makin bersepah, hasil keje Aiman sorang je
Dari pagi bangun, sampai skarang xtido n masih bertenaga mencari apa lagi projek2 terbaru
Manala xkeding anak oiii... tenaga kuar terlebih banyak dari tenaga masuk..
Aku rasa, hujung minggu memang kena keluar
Pagi2 kemas rumah, mop kasi wangi, then menjelang tengahari tu keluar
Pastu nak malam balik, anak dah penat jalan2 jadi akan buat sepah sikit2 je
Untuk xbuat sepah langsung tu mustahil.. so adala sikit sepah even penat kuar berjalan
Then tido...
Agaknya sebab ni la kot aku selalu tgk post orang kat fb kuar jalan2 every weekend
Aku sekarang pun xtau nak stat kat mana nak kemas
Kang kemas, Aiman nampak, nak main balik apa yg aku kemas
Makanya, biarkanla bersepah sampai Aiman tido
Kalu larat lg, kemas sebelum tido
Kalu x.. esok je lah..

No comments: