Thursday, December 29, 2011

Good morning from bed 508-1

Semalam aku jumpa pakar ENT kat Tropicana Hospital. X berani nak makan antibiotik yg doc Mediviron kasi. Walk in and luckily the doc ada masa utk jumpa. Suppose that yesterday he's full with appointment.

Cek2.. Rupanya tulang hidung kiri aku bengkok (ni sebab dari lahir ye). So ruang dalam hidung sempit skit n senang kumpul bendalir. Patutla dari kecik aku selalu selsema pagi2.. Sebab ni jugak effect sampai ke tekak aku x baik2. Seb baik aku xmakan antibiotik sb doc kata sakit aku xperlukan antibiotik pun. So doc kata nak wat small procedure (rupanya aku buat sendiri sorg2). Semalam buat skali, pagi ni buat skali.

Alhamdulillah jugak diorg kasi bawak Amni. Merasala Amni tido hospital even xsakit. Aiman mak jaga. Amni pun behave xde nangis2 cuma suka sembang2 n smlm bgn sembang kol 2.40 ngan 5 pagi. Dahla kongsi wad 4 org, arap2 xde la orang marah.

InsyaAllah arini dah boleh balik. Aku ni lebih kepada sakit tekak xde selera nak makan ngan seram sejuk nak demam je. Demam xde pun. Tapi doc ENT kat sini sangat best, baik n they claim.. Among the best too!

No comments: