Tuesday, January 5, 2010

Dah pandai..

Latest update pasal Aiman..
Last week pi klinik, nurse cakap Aiman dah tak perlu pakai sarung tangan
Katanya jugak.. skarang ni perkembangan Aiman banyak kat jari n tangan dia
Hmmm... memang betul pun sebab Aiman sangat suka isap jari!
Kalu dulu, bila kebetulan tangan dia kat mulut, dia akan isap
Tapi skarang, dia dah pandai bawakkan tangan dia ke mulut dia
Dia paling suka isap jari lepas minum susu
Gaya macam tak cukup je minum, tapi sebenarnya itu dessert dia kot!
Kekadang tu, bukan jari je, ngan penumbuk dia suma nak masuk mulut..
Kekadang tu.. sampai dua belah tangan nak masuk jugak
Aku suka tengok bila Aiman gerak2 n main2 ngan jari dia
Sangat cute!!! (apa je lah pasal Aiman yang aku nampak tak cute..)
Dia pun dah pandai main ngan anak itik yang lekat kat rocker dia
So far tak penah sampai terkepit lagilah
Skarang.. aku dah sepenuhnya start keje
Takde cuti2 macam bulan lepas dah
Aiman pun sepenuhnya dijaga oleh mak masa aku pi keje dibantu oleh Adilah sementara dia bercuti
Aku balik lunch hour untuk kasi susu kat Aiman sebab kalu aku pam kat opis, yang kuar tak sebanyak kalu Aiman minum sambil aku pam
Orang kata.. kena tenang.. tp paham2 je lah, nama pun opis, mana nak tenang
Ni aku upload gambar2 terbaru Aiman... uhhh.. rindunya kat dia!!! (skarang kat opis..)


Mimpi main gitar agaknya..
Ciannya.. lali sangat2 lepas kena cucuk aritu. Agaknya kesan panadol yang aku kasi minum untuk elak dia demam
Latest picture Aiman yang aku amik masa balik lunch tadi. Dia dah ngantuk tp masih layan gelak ngan aku. Taula tu ibu dia balik semata nak tengok dia..

4 comments:

Muzlifah said...

comel! makin bulat! sekarang dah tau rupa mcm siapa!

Muzlifah said...

oops typo... patutnya...skrg dah TAK tau rupa mcm siapa... kejap rupa Amirah kejap rupa Izwan

mira edora said...

tu la.. mata sepet mcm izwan tapi biji mata besar macam mirah!

Unknown said...

Mirah.. tukat la warna tulisan... dah 40+++ ni mata pun rabun. Guna pulak netbook LENOVO yang sedia kecik.. dapat tgk gambar jerr.. tulisan kelabu jer.. gunalah warna hitam dah sewaktu dengannya...
OK...
Muuahhhhhh utk Aiman