Thursday, May 30, 2013

Wani leaving DMC.. sob.. sob..

 
Huhu.. kosong meja sebelah aku. Pasni pengganti suma orang sale. Sure xbest..

Wani dah benti keje.. masa wani kasi resign letter tu.. pastu banyak cuti.. dah mula membiasakan diri tanpa member di meja sebelah. Dan finally.. hari terakhir wani kat tw. Lama sebenarnya wani join DMC. Sebenarnya xramai yang sanggup nak tahan dengan segala kerenah n masalah di DMC. Best jugak sebab wani antara yang boleh masuk dengan aku.. member kongsi macam2.. dan sekarang ni.. kalu nak cerita or sembang pun.. dah kena pi jalan jauh2 tempat orang lain. For sure, xkan ada pengganti lain yang sebest wani as a partner. Kalu ikutkan hati, memang xnak wani benti.. tapi hidup kena teruskan sebab pastinya tempat baru jauh lebih baik dari di DMC. Moga wani sentiasa berjaya.. mana tau nanti aku bleh apply kat company dia. Jadi junior dia pun xde hal lah.. hahahaa.. sebab hidup kan ibarat roda... Seb baik la zaman skarang teknologi canggih.. kawan pindah company pun still bleh intouch hari2.. setiap jam pun boleh.. so xde la rasa mcm kehilangan sangat.. tp bila time ada issue2 dmc.. xde dah la teman berkongsi pendapat.. masalah.. geram.. etc..


Aku & Wani @ South Sea Seafood. Farewell party
All the person yang pernah buat DMC. Hanizah.. Wani.. aku n kak Milin. Skang ni tinggal aku sorang.

Hari wani last day kat opis..

Hari last day wani.. ramai pulak yang xkeje. So kitorg2 je la yang bergambar..

Bye bye wani.. take care and keep in touch ye..

2 comments:

Unknown said...

hehehe..boleh tak baru perasan ada post pasal saya?ehhe..sedangkan salu je bukak..hehe..tq kak mira.. for everything..cepat2 keje KL..bole gossip lagi..ahhahaha

nurultao said...

nampak kesedihan kak mira di situ...sabar ye kak mirah...hehehhe