Tuesday, November 6, 2012

MyDear Warehouse

Memang lama la jugak menunggu MyDear warehouse. Gara2 beg baby Aiman n Amni dah tak elok, zip dah xleh pakai. Patutnya memang ada spare beg, tp beg mydear spare aku tuh hilang masa pi Singapore.. hilang dengan segala barang yang ada di dalamnya.. termasukla perfume baru aku, baju2 Aiman n Amni. Malu jugak ngan pengasuh Aiman sebab hari2 hantar diorg dengan beg yang dah rosak.. hahaha.. tp bertahan jugak nak tunggu myDear warehouse. Beg mydear aku suka sebab besar n tahan lasak. Yela, beg yang rosak tu aku pakai dari Aiman lahir.. memang patut tukar baru pun.. So sebab tak balik raya, maka Hari Raya Haji ke 2 aritu aku n nisah pegi sana. Syok sebab pegi hari sabtu pun xramai orang. Target aku beli beg tu je.. Gatal jugak tengok tent mainan tu la, keta2 besar la... tp seb baik nak pi langkawi, maka xleh nak belanja over2 sangat.. kang abis duit.. Makanya beli beg baby 2, pastu beli jeans utk Amni satu (ni kedai baju yg kat luar), pastu beli mainan..... banyak!!! Hahahaha... xde la banyak, tp total harga tu mahal.. so rasa mcm banyak je.. Sempat amik gambar untuk mainan ni je..
 
Stroller pink!!!! Haritu pegi rumah sapa ntah, anak pompuan dia ada satu. Aiman sukala main tolak2. So aku pun beli 1. RM10 je pun.. bila bukak kat rumah, memang orang lain xde can langsung la nak main. Habis dibawa pusing2 keliling rumah. Ni gambar baru balik, singgah rumah mak dulu, terus bukak main. Bila balik rumah, kekadang tu bila Aiman dah tak main, Amni plak pegang.. serta merta amik balik. fuhhh.. kedekut betul. Lari2 pusing meja makan sambil tolak stroller. Pastu aku letakkan patung. Lama2.. en suami yang jadi stress. Katanya Aiman xsepatutnya main menda2 ni.. lagi Aiman pusing meja.. lagi serabut en suami.. last2 Aiman kena paksa main basikal.. kalu main stroller lagi, ayah buang stroller tu.. hahahaha... tapi tu memula je. Biasala menda baru.. skang ni kalu Amni main pun Aiman xkisah. Kalu datang mood Aiman nak tolak stroller, dia main la kejap. Semalam Amni angkat n tolak stroller ni atas tilam, tersangkut.. dah jatuh atas stroller. Patah skit.. huhuhu.. nak wat camne, barang murah. Aku saletape je.. dah boleh main balik..

Yang ni pun memang dah lama jugak aku dok servey2, tengok2 mana yang best nak beli. Abis suma pinggan mangkuk aku aiman wat main masak. Yang ni pun, skarang bersepah jugak tp seronok tengok Aiman boleh duduk main sama2 ngan Amni. Mainan ni pun patutnya lebih kepada girl kan.. hahaha.. sekali lagi en suami stress. Dah tu, nak wat camne, kalu time en suami repair keta kat luar, anak2 tengok dari dalam rumah je. Nanti kacau.. so diorg dok mengacau ibu je lah... sibuk nak tolong masak la.. lipat kain la... hahaha.. tp pada aku, xde hal pun ni suma. Bukannya akan buatkan anak lelaki jadi lembut pun, sementara tengah berminat ni, kasi je.. nanti dah besar sikit, sure akan nampak lebih banyak lagi mainan / menda2 yang akan ubah minat diorg mcm basikal, motor, computer, kartun...
 
Next is Pureen Warehouse plak... 24 & 25 November 2012. Nak beli pampers... stok barang2 ngan baju.. hmmmmmmm... ni tengokla camne. Banyak sangat dah baju2 budak2 ni.. kalu beli pun lebih kepada nafsu.. bukan keperluan.. huhuhu....
 
 


No comments: