Tuesday, August 14, 2012

Spek raya..

Yey.. Tahun ni dapat spek raya. En suami dengan murah hati memberi semua allocation optical company dia untuk aku. Hehe.. Xde la aku pakai suma kan, tp xde la risau terlebih budget. Sebabkan en suami x ikut, maka terpaksala sales person tu amik gambo aku untuk dihantar untuk en suami komen. Dia kata, xmo dah spek ala cik salmah.. Hahaha.. Cik Salmah mana? Haaa.. Jaga2 Cik Salmah...

Ni spek sama kaler ngan baju raya..

Ni spek yang mula2 test..

Ni spek yang paling mahal..


Tapi memang skarang rasanya trend spek Cik Salmah la.. nak pilih yang bingkai kecik, sikit je choice. Nak plak ngan power aku yang sangat tinggi, xleh nak pakai half frame or yang xde frame.. apala nasib badan.. ni pun cek, power dah naik lagi seratus...
Sian Aiman penat melayan ibu pilih spek. Dia pun, suma bingkai nak pegang. Aku tengok jurujual tu tahan sabar je. Nak marah, customer. Tapi aku mmg tahan gak nak marah lebih2, sambil dengan sabarnya meletakkan balik spek2 yg Aiman main n tarik dia dok diam2 sebelah aku. Yang best nyer, bila tanya Aiman ok x spek baru ibu? Suma Aiman kata ok, cantik.. Masuk keta, terus tido lepas abiskan jagung separuh bekas. Seb baik xsibuk mintak nak main kat playground. So.. Mana satu spek pilihan? Jeng.. Jeng.. Jeng.. Nanti dapat spek kita amik gambo lagi..


Sent by Amirah from my BlackBerry® smartphone

No comments: