Sunday, June 22, 2008

Ayat Ayat Cinta


Lama dah tunggu citer ni ditayangkan. Pastu plak ada member kasi softcopy novel citer ni.. Tp tak sempat baca habis pun, sibuk sangat.. okla novel dia cuma dalam bahasa Indon so yg mana tak paham tu, buat buat paham je.. Arini, tengok wayang citer nih ngan Aza. Tak sampai 10 orang pun kat wayang.. the story is very nice.. touching too.. nangis 2x rasanya tengok cinta nih..seronok tengok kisah cinta yang berlandaskan Islam..

"Semua orang ada jodohnya.. seperti Sungai Nil dan Mesir.."

Ayat Ayat Cinta

Desir pasir di padang tandus
Segar sang pemikiran hati
Terkisah ku di antara
Cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang Kasih bukan sekedar cinta Pengorbanan cinta yang agung Kupertaruhkan

Maafkan bila ku tak sempurna Cinta ini tak mungkin ku cegah Ayat-ayat cinta bercerita Cintaku padamu

Bila bahagia mulai menyentuh
Seakan ku bisa hidup lebih lama Namun harus kutinggalkan cinta Ketika ku bersujud

http://www.rizkyonline.com/Rossa/Rossa-Ayat-Ayat-Cinta.html

1 comment:

~adiluz~ said...

mirah...amboi2...tgk ayat2 cinta siap nangis 2 kali eh....hehe...