Thursday, November 14, 2013

Hijrah..


 
8.5 tahun yang sangat menggembirakan.. sangat gembira bekerja di sini..
Penuh dengan segala suka.. diselitkan duka sekali sekala tapi dengan suka yang terlalu banyak.. dengan cepat dapat menutup duka yang datang dengan cepat sekali..
It's not an easy decision for me.. sangat menyedihkan.. terutama meninggalkan bos yang paling baik.. owh.. mungkin aku xpenah ada banyak bos pun.. tapi boleh dikatakan antara manusia2 baik yang pernah aku kenali. Sentiasa percaya akan kebolehanku.. sentiasa menjadi penyelamat bila aku buat salah.. pendek kata.. kalu hal keje.. sentiasa ada utk membantu dan memberi support dan segala2nya lah..

 
 
Punyala sengal kan.. revise surat sampai 3 kali.. kali ke 4 baru betul suma n sayu plak bila tengok boss sign "accept" kat surat tu. Boss sendiri pun tanya aku cemana ejaan "accept" yang betul. Haha.. yeah.. aku tahu.. sebenarnya susah untuk dia jugak bila aku benti. Nak plak keadaan sekarang yang xde sapa lagi akan gantikan aku.. plus team yang hanya tinggal berdua bila aku dah xde. Tapi nak wat camne.. hidup kena terus kan.. aku sendiri pun dah terpaksa korbankan bonus hasil kerja keras setahun lepas.
 
Aku sentiasa berdoa.. moga hijrah ini akan menjadikan aku lebih baik.. moga kerja aku akan sentiasa dipermudahkan.. mendapat bos yang memahami.. team yang baik jugak.. family and friends... pray for me kay!!!

No comments: