Thursday, August 22, 2013

Drama baru!!


Aku memang peminat drama melayu.. kalu dulu.. selalu tengok channel omputih yang ada CSI, NCIS, dan banyak lagi citer2 seangkatan dengannya.. bila dah ada anak yang dah pandai tengok tv jugak.. dah kurangkan tengok. Nanti diorg tengok pistol la.. mayat la.. orang kena bunuh la.. pastu xmasuk scene2 kat club.. menari2.. 18SX punya adegan.. cium2 la.. baju seksi2 mcm xpakai baju langsung.. so korbankan la citer2 kegemaran aku.. kalu tengok citer omputih series.. lebih kepada reality show mcm Amazing Race.. Masterchef.. My Kitchen Rules.. so maka.. kita beralih kepada drama melayu plak. memang en suami kondem betul bila aku nengok drama melayu.. katanya mesti sama je.. xlogik.. banyak angan2 berbanding realiti.. hahaha.. memangla sbb aku banyak tengok drama cinta. Kisah anak orang kaya.. tak keje.. berjoli.. pastu kalu orang miskin plak.. cantik bukan main.. ada ke orang susah muka putih melepak? kalu banyak buat keje luar.. mesti la ada sunburn jugak kan? so xlogik la kulit halus licin.. comel.. cantik.. hahahaha.. nama pun citer kan.. so jangan amik pusing sangat.. layankan je..

So menjelang raya haritu.. dah banyak drama2 yang dah tamat. Pastu suma citer2 raya n minggu ni start drama baru ganti citer Dahlia kat Mustika HD. Yey.. antara citer adaptasi novel ngan citer bukan baru (bukan adaptasi).. aku memang suka citer yang baru.. idea fresh.. yang xde nak bandingkan dengan novel. Tapi citer adaptasi pun aku layan jugak.. hahaha.. so skang ni.. dah ada cerita baru yang akan ku ternanti2 malam2. Biasa balik rumah kasi dulu Aiman tengok Disney Junior dia.. nanti kol 10 lepas aku siap2 suma.. Aiman akan dipaksa naik atas untuk main ipad sebelum aku naik lepas habis tengok citer.. terus tutup lampu.. tido.. tido terus or still melompat2 dalam gelap tu xdikira.. janji kita set kan rutin tido pada masa yang sama or lebih kurang sama setiap hari. Kalu en suami dah mengadap tv dulu or main game.. xde hal... kita rakam dulu.. nanti tengok balik.. =)

No comments: