Friday, April 12, 2013

Huhu..

Hasil pam 13minit... gap 4 jam since pam yg terakhir kol 3.30pm td. Huhu.. nak kata stress.. relex je sensorg pam tanpa gangguan aiman n amni kat dalam bilik. Diorg tengok tv kat bawah. Ke sebab aku pam sambil main sugar crush yg buatkan aku stress? Tp memang stress pun ngan game ni skang.. dah 3 minggu sangkut kat level skang.. 3 minggu!!!! Org yg bawah dr aku pun dah potong aku sepanjang 3 minggu ni. Napela asyik xberjaya je.. game ni bukan setakat kena berusaha utk berjaya.. tp luck kena gak ada utk berjaya. Sampai naik muak dah tgk level ni.. sampai mcm xterbayang je akan berjaya lepasi level ni.

Apapun.. susu makin kurang. Aku dah mula perkenalkan dutch lady 2 2 3 utk amni. 2 scoop setiap pagi dalam botol. Stok dlm peti ais pun dah xde.. tinggal sikit dlm deep freezer je. Xpe la.. aku pasrah.. dan bersyukur sejauh ini aku berjaya melangkah... 



Sent from Samsung Mobile

No comments: