Friday, September 3, 2010

Kesiangan

Akibat melayan Aiman bermain2 sampai kol 2 pagi..
Pagi semalam tak terjaga sahur...
Actually salah hp.. nape ntah hp aku bleh plak reset sendiri..
Dia off and on balik, tp sebab tak masukkan no pin.. makanya tak hidupla hp aku
Masa nak tido kol 2 tu macam dah risau kot tak tersedar dengar bunyi alarm
Maka aku pun tido gaya2 yang tidak dapat menyenyakkan diri sendiri
Tak nyenyak pun tido.. tp takde la jaga n tengok jam kan..
Lagipun aku kan rabun, nak kena cari spek lagi.. so tunggu je la alarm bunyi
Tunggu punya tunggu punya tunggu.. tak bunyi2 sampaila aku dengar bunyi alarm jam tangan digital en suami
Oh tidakkkkk.. itu menandakan sudah pukul 6.15!!!!
Huaaaaaa terlepas sahur....
Dahla skarang ni pam susu, memang aku rasa sahur sangat penting giler untuk aku
Seb baikla sebelum tido tu aku ada makan roti separuh.. ngan minum air banyak giler
Nape ntah rasa dahaga sangat..
So berbekalkan tu... bermulalah hari aku berpuasa tanpa sahur
Pam sekali je kat opis.. then tengahari balik rumah amik Aiman bawak pi klinik untuk checkup
Dahaga yang amat... tok sah cakap la.. lapar pun ada jugak tapi kejap datang dan pergi
Balik dari klinik memang rasa tak larat giler..
Pegi bazar beli nasi ambang ngan air.. senang nak hidang nanti, suma dalam satu bungkus je
Takyah nak hidang2 beriya..
Sampai rumah.. siapkan suma makanan, terus letak depan tv
Aku pun landing depan tv gak... tak mo gerak dah
Seb baikla Aiman pun penat.. so kol 6.30 ptg tido sampai kol 9
Aku memang harap sangatla kejadian tak berulang lagi untuk 7 hari yang bakal mendatang
Tak daya... tak sanggup...

No comments: